سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مربیان قرآنی در این ماه در جهت تقویت قرآن و آشنا ساختن با دستورا

حجت الاسلام هبت الله فوادیان گفت:تلاش مربیان قرآنی در این ماه باید تقویت قرآن و آشنا ساختن با دستورات اخلاقی باشد.
به گزارش پیارم، حجت الاسلام هبت الله فوادیان روحانی اعزامی ماه مبارک رمضان  در جمع خواهران مسجد زینبیه(س)گفت:روزه با کیفیتی که دارد در حقیقت روح معنوی و ایمانی انسان را تقویت و اراده او را در اجتناب از معاصی و گناه قوی و نیرومند می گرداند و ماه مبارک رمضان بهترین ماه برای خودسازی و تزکیه است.
وی گفت: تلاش اصلی و مهم مربیان قرآنی در این ماه مبارک باید تقویت قرآن و آشنا کردن مردم جامعه با دستورات مهم اجتماعی و اخلاقی قرآن باشد و باید با همکاری این برنامه بالاخص در ماه مبارک رمضان تقویت شود.
حجت الاسلام فوادیان افزود: مشتاقان دیدار این ماه لحظه شماری می کنند تا باحضور برسفره افطار و سحری ضمن سوزاندن آثار گناه و خطاها و پیرایش و صفا دادن روح و جان، نفس خویش را در برابر وسوسه های ویرانگر شیاطین بیمه کنند.
وی افزود: رمضان سیٌد و سرور همه ماهها است، در روایتی از امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) نقل شده است که فرمود: روز قیامت ماه رمضان پیشاپیش دیگر ماهها آراسته به زیورهای نیکو همچون ماه در میان ستاره هاست. کتابهای آسمانی مانند تورات و انجیل و قرآن و غیر آن در ماه رمضان بوده است .
این استان حوزه خاطر نشان ساخت: با عنایت و توجٌه به فضائل و ارزشهای موجود در این ماه و با نگاهی دقیق به اعمال واجب و مستحبٌ در آن در می یابیم که تمام ابزار و وسائل تحوٌل و دگرگونی روحی و معنوی فراهم است، آنچه در این ماه واجب است روزه است که انسان مسلمان با خویشتن داری از خوردنیها و آشامیدنیها و لذٌتهای جنسی در فاصله زمانی اذان صبح تا غروب خورشید اراده خویش را بر اطاعت و فرمانبری خالق هستی، به نمایش می گذارد و با تمرینی نسبتا سخت ولی شیرین، خود آزمائی تربیتی را تجربه می کند و رسیدن به مقام قرب و تایید بندگی خدای متعال را اثبات می کند.www.piyarom.ir