سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مربیان قرآنی در این ماه در جهت تقویت قرآن و آشنا ساختن با دستورا

به گزارش پیارم، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان در جمع نمازگزاران و روزه دارن مسجد جامع این شهرستان گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و ماه شناخت معارف قرآنی و فرصت مناسبی برای تطبیق زندگی خود با قرآن است.



وی تصریح کرد: بدون تردید شما مومنین درفصل گرمای تابستان وبا گرفتن روزه کار سختی را انجام می‌دهید، اما بدانند که یکی از چیزهای که در قیامت شفیع انسان خواهد شد همین روزه است که آن وقت است انسان می‌تواند به برکات این ماه رحمت پی ببرد. 

حجت الاسلام فوادیان با اشاره به حملات دشمنان اسلام به ارزشهای اسلامی ما، قرآن را سپر دفاعی خوب و مناسبی برای مقابله با این تهاجمات دشمنان دانست و افزود:باید خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ الهی که به ما ارزانی داشته شاکر باشیم. 

وی د ادامه به خطبه ثناء و دعای امیرالمومنین(ع)پرداخت و اضافه کرد: خطبه دعای امیرالمومنین(ع)در ماه مبارک رمضان خواندنی است چرا که درس های آموزنده ای را میشود از آن بهره گرفت و ماه رمضان تجلی عبودیت و خداباوری است بنابراین از این فرصت باید برای انس و شناخت بیش از پیش این خطبه استفاده کرد. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در پایان خواندن قرآن، تدبر و شناخت و عمل به دستورات این کتاب آسمانی را از وظایف مسلمین بر شمرد. www.piyarom.ir