سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه ریزی نامناسب اوغات فراغت موجب انحراف جوانان و کشیده شدن آ

جلسه ستاد ساماندهی برنامه های اوقات فراغت جوانان حاجی آباد با هدف غنی سازی برنامه های اوقات فراغت برگزار شد.


به گزارش پیارم  ، بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در این نشست با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الله ،و هم زمانی این ایام خجسته با اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان اظهار داشت: در سالجاری با توجه به همزمانی این ایام بایستی در تدوین برنامه های مربوط به غنی سازی اوقات فراغت علاوه بر در نظر گرفتن مواردی چون هدفداری ،تنوع و جذابیت، نسبت به برگزاری کلاسهای آموزش قرآن کریم ، احکام و معارف اسلامی در جهت ایجاد شور و نشاط معنوی اقدام گردد.

پور اشرف ضمن تاکید بر رسالت دستگاه ها در ساماندهی امور مربوط به جوانان اظهار داشت: عدم برنامه ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت ،موجب انحراف جوانان و کشیده شدن آنها به سوی بزه کاری می شود به همین دلیل باید طرح ها و برنامه های مناسب و عملی برای پر کردن اوقات فراغت آینده سازان ایران اسلامی  در نظر گرفته شود .

وی تصریح کرد : کلاسهای اوقات فراغت بایستی تمامی رده های سنی را در بر گرفته و علاوه بر ایجاد فضایی شاد و مفرح بستر لازم برای کشف خلاقیت و استعدادهای جوانان و نوجوانان را فراهم سازد.

فرماندار حاجی آباد ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با همکاری ادارات و نهادهای ذیربط، برنامه های اوقات فراغت ضمن جلب رضایت جوانان و نوجوانان ، نتایج مطلوب و چشمگیری را به همراه داشته باشد.

 

در ادامه این نشست اعضای ستاد اوقات فراغت شهرستان به بیان دیدگاهها، اقدامات و عملکرد مجموعه تحت مدیریتشان در بحث برگزاری دوره ها و کلاسهای گوناگون و متنوع اوقات فراغت پرداختند و در پایان برای هماهنگی و پشتیبانی فعالیت ستاد در زمینه اردوها ، جلوگیری از فعالیت های موازی و تأمین امکانات مورد نیاز پایگاههای تابستانی تصمیماتی اتخاذ گردید .www.piyarom.ir