نشست کمیته اجرایی طرح هجرت3 در حاجی آباد برگزار شد

جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی با حضور اعضای کمیته و با هدف برنامه ریزی برای اجرای طرح هجرت 3 در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد برگزار شد.


به گزارش پیارم، در این جلسه علیرضا تابش مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان گزارشی از اقدامات بسیج دانش آموزی برای اجرای طرح هجرت3  و اعلام ثبت نام دانش اموزان برای اجرای طرح مذکور خبر داد.

 

در ادامه جلسه سرگرد اباذر سالاری فرمانده  ناحیه حاجی آباد ،در مورد اجرای طرح هجرت 3 توضیحاتی ارائه داد و این طرح را از جمله برنامه های مهم سازمان بسیج عنوان کردند و خواستار همکاری در شناسایی مدارسی که نیاز به رنگ آمیزی دارند شد و افزود برای تعامل هرچه بیشتر مجریان این طرح  توجیه شوند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه ایجاد فضای مناسب برای دانش آموزانی است که با فرهنگ سازی مناسب می خواهند در عرصه های مختلف با کار و زندگی اجتماعی بیشتر آشنا شوند.

 

وی  نیز در ارتباط با برنامه ریزی مشترک آموزش وپرورش و سپاه در جهت اجرای طرح هجرت 3 و اوقات فراغت دانش آموزان مطالبی عنوان کرد .

 

سالاری ریاست آموزش وپرورش حاجی آباد  نیز به همفکری و همکاری دو جانبه با حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در جهت برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان واجرای طرح هجرت 3 با مشارکت دانش آموزان تاکید کرد.

 

سالاری در ادامه افزود: در حال حاضر 8 مدرسه شناسایی شده که 5 مدرسه در سطح شهر 3 مدرسه در هاشم آباد احمدی و شمیل می باشند.

 

در ادامه این جلسه، مسوولان دستگاه های مرتبط با طرح هجرت 3 در خصوص برنامه های مختلف از جمله برگزاری کلاس های تقویتی و مسایل علمی و فرهنگی دانش آموزان پیشنهادهایی را ارایه کردند.

 

 

 

 

طرح هجرت سه به همت ناحیه مقاومت بسیج و به منظور آشنایی دانش آموزان عضو بسیج با فعالیت های عمرانی و اجتماعی در مناطق محروم و دور افتاده روستایی در ایام تابستان از 21 مرداد آغاز به مدت 10روز  برگزار می شود.

www.piyarom.ir