سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردم از رییس جمهور منتخب انتظار دارند افرادلایق وکارآمد درکابینه

امام جمعه حاجی‌آباد گفت: مردم از رییس جمهور منتخب انتظار دارند افرادلایق وکارآمد درکابینه دولت انتخاب شوند.


به گزارش پیارم, حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهربا اشاره به تنفیذ حکم رییس جمهور منتخب توسط مقام معظم رهبری افزود:همانطور که رییس جمهورمنتخب در شعارهای انتخاباتی از ایجاد دولتی فراجناحی واستفاده از نیروهای شایسته واعتدالگرصحبت میکرد در حال نیز در آستانه معرفی کابینه باید انتظارات مردم محقق شود 
 
وی اظهار داشت: در شرایط کنونی باید با تعامل وهمدلی برای حل مشکلات مردم تلاش شود
مختاری ادامه داد:ما افتخار میکنیم که ولی فقیه عادل در راس امور بوده و دینمان اسلام ودر همه زمینه ها عدالت برقرار است.
خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنانش روزجهانی قدس، روز وحدت وهمدلی بین مسلمانان دانست وافزود: تجلیل از روز قدس محور همدلی، وحدت، همسویی و همبستگی میان ملت مسلمان در گوشه و کنار جهان است.
وی اظهار کرد: امروز ، تمام مسلمانان جهان نسبت به آزادی نخستین قبله گاه مسلمین احساس مسئولیت و دین کرده و احساسات پاک خود را نسبت به رهایی قدس شریف ابراز می دارند.
مختاری در ادامه افزود: مسلمانان نباید به فکر خودشان باشند در واقع فلسفه روز قدس حمایت از مردم مظلوم و بیگناه فلسطین و اعلام آمادگی برای کمک به آنها و نجاتشان از چنگال بی رحم صهیونیست هاست . 
وی  ادامه داد: مردم ولایتمدار حاجی آباد همانند گذشته با اعتقاد و با باورهای مذهبی در کنار هم برای تجلیل و اعلام پشتیبانی از روز قدس شرکت می کنند که مشارکت آنان کاملا مطلوب، پسندیده و زیبا است.
امام جمعه حاجی آباد اظهار امیدواری کرد تا مردم همیشه در صحنه حاجی آباد که قبلا ثابت کرده اند در همه عرصه ها پیشتاز هستند، این بار نیز در روز جهانی قدس با فریادهای کوبنده مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مراتب نفرت و انزجا خود را از استکبار جهانی و نوکرانش اعلام دارند